MultimediaSport

Adrian Wojkowski ambasadorem akcji Movember Polska [ZOBACZ WIDEO]

Reklama

Rozpoczęła się czwarta edycja Movember Polska. Jest to kampania społeczna poruszająca temat profilaktyki raka jąder i prostaty, której symbolem są Wąsy. Do końca listopada na terenie całego kraju realizowane będą bezpłatne badania USG dla mężczyzn. Ambasadorzy z 16 klubów PGNiG Superligi będą zachęcać do zapuszczania wąsów i regularnych badań.

Jednym z ambasadorów akcji został Adrian Wojkowski z SPR Stali Mielec. Przed kilkoma miesiącami sam zmagał się z męskimi problemami, teraz postanowił włączyć się do akcji Movember i namawiać innych do regularnych badań.

W rolę ambasadorów kampanii wcielają się w tym roku szczypiorniści wszystkich drużyn PGNiG Superligi, którzy wzięli udział w tworzeniu serii niecodziennych spotów – MOhistorii, opowiadających o różnych aspektach męskiego zdrowia.- W poprzednim sezonie podjęliśmy działania w celu promocji Kampanii Movember, ale współpraca z Fundacją Kapitan Światełko spodobała nam się tak bardzo, że zostaliśmy jej Ambasadorami – mówi Justyna Woja, rzecznik PGNiG Superliga. – Cel jest jasny – zapobieganie typowo męskim chorobom, a dzięki zaangażowaniu zawodników PGNiG Superligi, jesteśmy w stanie dotrzeć do grupy docelowej. Zaangażowanie w tego typu akcje to dla PGNiG Superligi realizacja ważnego filaru komunikacji jakim jest CSR. Sportowcy podejmują codzienną walkę na boisku, wychodzą z niej zwycięsko lub nie, w walce z rakiem nie jest tak łatwo, dlatego staramy się wspierać kampanie ratujące życie.

Reklama

Movember obecny jest także w wielu firmach i parkach biurowych na terenie całego kraju, gdzie Wąsacze badają się i namawiają swoich kolegów do zainteresowania się tematem profilaktyki nowotworowej. – Z Movember trzymamy, odkąd tylko idea została nam przedstawiona. To naprawdę budujące, że o męskim zdrowiu można mówić w taki sposób, a w dodatku promować profilaktykę za pomocą symbolu, który w normalnych warunkach raczej nie wzbudza ciepłych emocji. Ten miesiąc sprawia, że faceci zmieniają swoje podejście, a o to powinno chodzić w każdej porządnej kampanii społecznej – o wywołanie zmiany. My już do swoich wąsów przywykliśmy, tak jak do tego, że jaja, to też może być poważny temat. – opowiada Daniel Niewiński z firmy Marco Sp. z o.o., która jako jedna z pierwszych w Polsce włączyła się w aktywne promowanie akcji Movember wśród swoich pracowników.

Każdego roku do akcji Movember Polska dołączają nowe firmy, które nie tylko pomagają finansowo przy organizacji wydarzeń z bezpłatnymi badaniami, ale przede wszystkim uczestniczą w niej jako partnerzy tworzący nową jakość w komunikacji z mężczyznami, którzy przez wiele lat nie byli bezpośrednimi adresatami żadnych działań związanych z profilaktyką i wczesnym wykrywaniem nowotworów.

Wsparcia kampanii Movember Polska udzielają ponownie Nationale-Nederlanden, Affidea Polska, Marco Sp. z o.o., Profimedical czy Klinika Nova, ale także nowi partnerzy: Bayer Polska, Zew for Men. – Stworzyliśmy kosmetyki ZEW for men, aby pomóc mężczyznom w codziennej pielęgnacji. Cieszymy się, że dzięki nam Polacy mogą lepiej dbać o siebie, swoją codzienną higienę i wygląd. Jednak naszym zdaniem dbanie o siebie to nie tylko starania, żeby dobrze wyglądać. To także, a wręcz przede wszystkim, odpowiedzialność za swoje zdrowie. Dlatego w listopadzie 2017 roku ZEW for men z dumą włącza się w ogólnoświatową kampanię profilaktyki raka jąder i prostaty. Zostaliśmy partnerem akcji Movember Polska, żeby wspólnie z Fundacją Kapitana Światełko i pozostałymi partnerami akcji uświadamiać, jak ważne dla mężczyzny są regularne badania i dbanie o stan swojego zdrowia. Do ZEW for men przekonali się mężczyźni, którzy czują zew przygody i podążają własnymi ścieżkami, ale żeby ta „podróż” trwała jak najdłużej, nowotwory nie mogą być tematem tabu. Dlatego mówimy: dbasz o siebie? Badaj się! – mówi Renata Białowąs, brand manager ZEW for men.

Reklama
Reklama
Tagi

Zobacz także

Redakcja serwisu CzyliWiesz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Jednocześnie informujemy, że komentarze wulgarne oraz wyrażające groźby będą usuwane.
Ładowanie komentarzy Facebooka ...

Dodaj komentarz

Sprawdź także

Zamknij
Back to top button
Zamknij