MultimediaSport

Adrian Wojkowski ambasadorem akcji Movember Polska [ZOBACZ WIDEO]

Reklama

Rozpoczęła się czwarta edycja Movember Polska. Jest to kampania społeczna poruszająca temat profilaktyki raka jąder i prostaty, której symbolem są Wąsy. Do końca listopada na terenie całego kraju realizowane będą bezpłatne badania USG dla mężczyzn. Ambasadorzy z 16 klubów PGNiG Superligi będą zachęcać do zapuszczania wąsów i regularnych badań.

Jednym z ambasadorów akcji został Adrian Wojkowski z SPR Stali Mielec. Przed kilkoma miesiącami sam zmagał się z męskimi problemami, teraz postanowił włączyć się do akcji Movember i namawiać innych do regularnych badań.

W rolę ambasadorów kampanii wcielają się w tym roku szczypiorniści wszystkich drużyn PGNiG Superligi, którzy wzięli udział w tworzeniu serii niecodziennych spotów – MOhistorii, opowiadających o różnych aspektach męskiego zdrowia.- W poprzednim sezonie podjęliśmy działania w celu promocji Kampanii Movember, ale współpraca z Fundacją Kapitan Światełko spodobała nam się tak bardzo, że zostaliśmy jej Ambasadorami – mówi Justyna Woja, rzecznik PGNiG Superliga. – Cel jest jasny – zapobieganie typowo męskim chorobom, a dzięki zaangażowaniu zawodników PGNiG Superligi, jesteśmy w stanie dotrzeć do grupy docelowej. Zaangażowanie w tego typu akcje to dla PGNiG Superligi realizacja ważnego filaru komunikacji jakim jest CSR. Sportowcy podejmują codzienną walkę na boisku, wychodzą z niej zwycięsko lub nie, w walce z rakiem nie jest tak łatwo, dlatego staramy się wspierać kampanie ratujące życie.

Reklama

Movember obecny jest także w wielu firmach i parkach biurowych na terenie całego kraju, gdzie Wąsacze badają się i namawiają swoich kolegów do zainteresowania się tematem profilaktyki nowotworowej. – Z Movember trzymamy, odkąd tylko idea została nam przedstawiona. To naprawdę budujące, że o męskim zdrowiu można mówić w taki sposób, a w dodatku promować profilaktykę za pomocą symbolu, który w normalnych warunkach raczej nie wzbudza ciepłych emocji. Ten miesiąc sprawia, że faceci zmieniają swoje podejście, a o to powinno chodzić w każdej porządnej kampanii społecznej – o wywołanie zmiany. My już do swoich wąsów przywykliśmy, tak jak do tego, że jaja, to też może być poważny temat. – opowiada Daniel Niewiński z firmy Marco Sp. z o.o., która jako jedna z pierwszych w Polsce włączyła się w aktywne promowanie akcji Movember wśród swoich pracowników.

Każdego roku do akcji Movember Polska dołączają nowe firmy, które nie tylko pomagają finansowo przy organizacji wydarzeń z bezpłatnymi badaniami, ale przede wszystkim uczestniczą w niej jako partnerzy tworzący nową jakość w komunikacji z mężczyznami, którzy przez wiele lat nie byli bezpośrednimi adresatami żadnych działań związanych z profilaktyką i wczesnym wykrywaniem nowotworów.

Wsparcia kampanii Movember Polska udzielają ponownie Nationale-Nederlanden, Affidea Polska, Marco Sp. z o.o., Profimedical czy Klinika Nova, ale także nowi partnerzy: Bayer Polska, Zew for Men. – Stworzyliśmy kosmetyki ZEW for men, aby pomóc mężczyznom w codziennej pielęgnacji. Cieszymy się, że dzięki nam Polacy mogą lepiej dbać o siebie, swoją codzienną higienę i wygląd. Jednak naszym zdaniem dbanie o siebie to nie tylko starania, żeby dobrze wyglądać. To także, a wręcz przede wszystkim, odpowiedzialność za swoje zdrowie. Dlatego w listopadzie 2017 roku ZEW for men z dumą włącza się w ogólnoświatową kampanię profilaktyki raka jąder i prostaty. Zostaliśmy partnerem akcji Movember Polska, żeby wspólnie z Fundacją Kapitana Światełko i pozostałymi partnerami akcji uświadamiać, jak ważne dla mężczyzny są regularne badania i dbanie o stan swojego zdrowia. Do ZEW for men przekonali się mężczyźni, którzy czują zew przygody i podążają własnymi ścieżkami, ale żeby ta „podróż” trwała jak najdłużej, nowotwory nie mogą być tematem tabu. Dlatego mówimy: dbasz o siebie? Badaj się! – mówi Renata Białowąs, brand manager ZEW for men.

Reklama
Reklama
Tagi

Zobacz także

Sprawdź także

Zamknij
Back to top button
Zamknij