Wiadomości

ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Reklama

W związku ze zbliżającą się rekrutacją do przedszkoli i szkół na rok szkolny 2019/2020 informujemy, że jedynym sposobem na zapisanie dziecka będzie rekrutacja poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Dotychczasowe formularze papierowe zostały wycofane. 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to ogólnopolski portal służący do kontaktu elektronicznego obywateli z urzędami. Dzięki ePUAP coraz więcej spraw urzędowych można załatwić nie wychodząc z domu. Od tego roku będzie prowadzona elektronicznej rekrutacja do publicznych szkół,  przedszkoli i żłobków na terenie miasta Mielca. 

Aby korzystać z ePUAP-u należy posiadać profil zaufany. Profil zaufany ePUAP działa jak odręczny podpis. Możesz dzięki niemu wysyłać przez internet dokumenty i wnioski do różnych urzędów przez internet.

Uzyskanie profilu zaufanego jest bardzo proste. Należy założyć konto użytkownika na portalu ePUAP (www.epuap.gov.pl), z którego wysyłamy wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego. W ciagu 14 dni z dowodem osobistym lub paszportem musimy uwierzytelnić profil  urzędzie.  Można wykonać to w Urzędzie Miejskim w Mielcu przy ul. Żeromskiego 26, a także w Punkcie Obsługi Mieszkańców w Galerii Navigator.  

Reklama

Po uwiarygodnieniu danych właściciel profilu zaufanego może posługiwać się nim w kontaktach z administracją Logując się na stronie www.epuap.gov.pl, wybiera usługę, którą chce zrealizować, wypełnia wniosek, podpisuje go profilem zaufanym, a następnie wysyła wniosek do urzędu.

Reklama
Tagi

Zobacz także

Sprawdź także

Zamknij
Back to top button
Zamknij