
Urzędnicy skarbówki w galeriach będą pomagać w rozliczaniu PIT-ów
Urząd Skarbowy wydał komunikat informujący o uruchomieniu specjalnych stanowisk w galeriach Aura i Navigator w dniach 6 i 7 kwietnia, gdzie będzie można uzyskać pomoc w składaniu zeznań podatkowych oraz przesłać je elektronicznie.
KOMUNIKAT
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Mielcu uprzejmie informuje, że w dniach:
– 6 i 7 kwietnia 2018r. w Galerii AURA – Mielec, ul. Biernackiego 2a,
– 7 kwietnia 2018r. w Galerii NAVIGATOR – Mielec, ul. Powstańców Warszawy 4
w godzinach od 12.00 do 20.00 zostaną uruchomione specjalne stanowiska ds. obsługi zeznań rocznych za 2017 r., z możliwością przesłania zeznania drogą elektroniczną obsługiwane przez pracowników Urzędu Skarbowego w Mielcu.
Pracownicy Urzędu pomogą przesłać zeznanie drogą elektroniczną oraz udzielą wszelkich niezbędnych informacji związanych ze składaniem zeznań rocznych. Podatnik otrzyma potwierdzenie złożenia zeznania tzw. UPO.
W związku z powyższym zachęcamy do skorzystania z w/w oferty i odwiedzenie specjalnych stanowisk w Galerii AURA lub NAVIGATOR celem uzyskania pomocy
w składaniu zeznań drogą elektroniczną.
Do wysłania zeznania podatkowego drogą elektroniczną konieczne będzie przygotowanie informacji o kwocie przychodu wskazanej w zeznaniu lub rocznym obliczeniu podatku za rok podatkowy o dwa lata wcześniejszy niż rok, w którym jest składany dokument elektroniczny, tj. 2016 r.
Jednocześnie prosimy o zabranie ze sobą dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Ponadto tut. Urząd wskazuje, że informacje w zakresie przesyłania deklaracji podatkowych drogą elektroniczną są dostępne na stronie internetowej Ministerstwa Finansów
www.e-deklaracje.gov.pl.
Na w/w portalu internetowym są dostępne również interaktywne formularze podatkowe oraz instrukcja ich wypełnienia i przesyłania drogą elektroniczną. W przypadku samodzielnego, przesyłania deklaracji , wystarczy tylko dostęp do Internetu.