MiastoMultimediaPowiat i gminaRegionWiadomości

Wchodzimy na wyższy poziom innowacji [ZOBACZ WIDEO]

Reklama

Podkarpackie rusza z nową kampanią promującą potencjał gospodarczy regionu. Na pierwszym planie znajdą się przede wszystkim cztery inteligentne specjalizacje województwa: lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, jakość życia oraz informacja i telekomunikacja.

Cele kampanii, założenia i formy dotarcia do odbiorców zostały zaprezentowane podczas konferencji prasowej w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym G2A Arena w Jasionce.

Hasło nowej kampanii brzmi: Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji. Ten zwrot będzie od dzisiaj widoczny w przestrzeni medialnej kraju, w prasie, radiu, na bilbordach, a także w internecie w tym w szeroko rozumianych mediach społecznościowych.

Wierzymy, że kampania ta przyciągnie do nas inwestorów zagranicznych zachęci ich do współpracy z lokalnymi firmami, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi, które mają ogromny potencjał – mówił w CWK marszałek Ortyl podczas briefingu prasowego, podczas którego przedstawiono założenia i cele kampanii.

Reklama

W konferencji uczestniczyli również Wojciech Waglowski – dyrektor zarządzający FleishmanHillard Polska, firmy która odpowiada za całość kampanii oraz Maciej Jaskot – dyr. Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej z urzędu marszałkowskiego. Najważniejszym wydarzeniem konferencji była prezentacja nowego spotu reklamowego, który zamieszczamy poniżej:

Promocja województwa podkarpackiego jest realizowana w sposób ciągły, ale myślę, że zawsze trzeba poszukiwać nowych obszarów, nowych haseł, aktywności, aby tę promocję wzmacniać. Ten efekt uzyskujemy właśnie przez nową kampanię promocyjną, wchodzącą w nowe obszary aktywności i mówiącą przede wszystkim o gospodarce – podkreślał podczas konferencji marszałek Władysław Ortyl.

Chcemy, żeby kampania, którą realizujemy nawiązywała wprost do DNA Podkarpacia, żeby mówiła o innowacjach, ale w sposób przewrotny, „puszczając oko”, ale jednocześnie jak najbardziej serio – mówił Wojciech Waglowski dyr. Zarządzający FleishmanHillard, która odpowiada za kampanię – W ramach kampanii powstał spot, który będzie prezentowany m.in. w kinach w całej Polsce i zakładamy, że obejrzy go co najmniej 250 tys. osób. Zakładamy też kampanię bilbordową, która będzie realizowana w siedmiu największych miastach w Polsce oraz przy punktach autostradowych. Będą też spoty radiowe w 16 stacjach oraz kampania w internecie.

Reklama

Otwieramy nowy rozdział w historii województwa podkarpackiego. Podejmujemy kampanię promocyjną z hasłem „Wyższy poziom innowacji”. Wzięło się to stąd, że nasz region jest mocno innowacyjny, a wszystko to wynika z naszych inteligentnych specjalizacji – mówił z kolei Maciej Jaskot dyr. departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej UMWP, który podczas konferencji przedstawił atuty regionu bazujące na inteligentnych specjalizacjach.

Reklama
Tagi

Zobacz także

Sprawdź także

Zamknij
Back to top button
Zamknij