MiastoWiadomości

Wstrzymany bezpośredni kontakt mieszkańców z Urzędem Miejskim

Reklama

W związku z ogłoszeniem w naszym kraju stanu zagrożenia epidemicznego oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Mielca, informujemy, że od dnia 17 marca 2020 do odwołania Urząd Miejski w Mielcu oraz jednostki organizacyjne nie prowadzą obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem. 

Interesanci przyjmowani będą wyłącznie w następujących sprawach:

1.      Zgłoszenia urodzenia oraz zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania. 

Telefon kontaktowy: 17 787 41 31, adres e-mail: usc@um.mielec.pl

Reklama

2.      Wydawanie dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Dowody osobiste: 17 787 40 5617 787 40 57

Sprawy meldunkowe: 17 787 40 55

Po umówieniu spotkania, wejście interesanta odbywać się będzie głównym wejściem do budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 26 przez upoważnionego pracownika urzędu.

Reklama

Reklama

Zobacz także

Back to top button
Zamknij
Zamknij