PolecaneRozrywkaWażne informacjeWiadomości

Youtuber z Mielca i jego pierwsze Q&A

Reklama

Dobra passa Tomka Wilczyńskiego trwa. Oprócz produkcji autorskiego programu Expertyza, pracuje również przy tworzeniu filmów dla najpopularniejszych youtuberów w Polsce. Teraz specjalnie dla LifeTube udzielił wywiadu w formie Q&A.

Na co dzień Tomek współpracuje z firmą Life Tube największą w Polsce wielokanałową siecią YouTube zrzeszającą 270 kanałów, mających ponad 33 miliony stałych widzów i łączny zasięg 230 milionów wyświetleń miesięcznie. To właśnie na potrzeby facebookowej strony LifeTube Tomek Wilczyński udzielił krótkiego wywiadu w formie Q&A. Prezentujemy go poniżej.

 

Kim jest dla Ciebie dzisiejszy influencer?
W obecnym świecie influencer to nie tylko osoba rozpoznawalna i kreująca trendy na rodzimym rynku video, ale też ktoś, kto inspiruje młodych do działania. Wielu początkujących twórców, którzy zaczęli odnosić pierwsze sukcesy i aspirują do bycia topowymi youtubereami, rozpoczęło swoją działalność właśnie poprzez motywację wypływającą z twórczości kogoś innego. Dzięki temu, że na YouTube najważniejsza jest autentyczność wiemy, że sukces może osiągnąć właściwie każdy, kto ma na siebie dobry pomysł.

Reklama

Czy każda marka może reklamować się na YouTube?
Dla każdego jest miejsce na YouTube. Jest to tak uniwersalny portal, że zawsze znajdzie się ktoś, kto wpasowuje się w politykę marki. Jest wiele przykładów świetnych współprac, które na pierwszy rzut oka po prostu nie mogły się powieść, a jednak dzięki dobrej koncepcji zostały przyjęte bardzo dobrze. Myślę, że niektóre marki muszą jeszcze nauczyć się sztuki kompromisu, bo YouTube rządzi się swoimi prawami i telewizyjne formaty często się tu po prostu nie sprawdzają.

Czy internet wyprze telewizję?
Wbrew niektórym sądom uważam, że zdecydowanie telewizja nie zostanie wyparta przez internet. To fakt, że oglądalność TV spada, a YouTube rośnie, jednak w pewnym momencie wskaźnik ten zatrzyma się. Uważam, że telewizja i internet mogą działać równolegle, bo każda platforma ma swoich odbiorców. YouTube nigdy nie zastąpi niektórych treści dostępnych w TV. Nie zmienia to natomiast faktu, że obecnie większość nastolatków ogląda treści dostępne tylko w internecie.

Reklama
Tagi

Zobacz także

Back to top button
Zamknij