MiastoWiadomości

Zmiana godzin pracy Urzędu Miasta

Reklama

Od 2 stycznia zmianie uległy godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Mielcu. W poniedziałki magistrat nie będzie już otwarty do godziny 17:00. 

Poniedziałkowe godziny otwarcia od 9:00 do 17:00 miały być wyjściem naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców. Ci którzy pracują tylko na pierwszą zmianę mieli duże problemy z załatwieniem urzędowych spraw.

Teraz Urząd zdecydował się jednak skorygować godziny otwarcia i od 2 stycznia w poniedziałki sprawy będzie można załatwiać do godziny od 8:00 do 16:00.

Urząd Miejski oraz Urząd Stanu Cywilnego w Mielcu będzie czynny w dniach roboczych w poniedziałek od 8:00 do 16:00, natomiast od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30.

Reklama

 

Reklama

Zobacz także

Back to top button